Snart ferietur med Freelander2 og ikke bussen.

Bussen er ikke PKK-godkjent så den får stå litt til. Usikkert om jeg klarer å fikse den selv. Har delene men jobben er komplisert. Bussen må løftes litt opp og det er ikke enkelt.

Har bestilt meg et slikt telt til bilen og håper det kan bli brukbart å bruke. Da vi Saga ha muligheten for å ligge i bilen. Får krysse fingrene om at dette vil fungere bra. 🙂

TIL SALGS

Denne bussen kommer ut for salg til våren/sommeren. Den er dessverre ikke EU-godkjent. Den er registrert som 38 seter og er en M3. Bussen er innredet til camper. Jeg har dessverre ikke økonomi til å ha den lenger. Etter min mening er bussen god å kjøre. Den er nå 56 år gammel og har selvfølgelig sine feil. Jeg har en delebuss så alt som trengs for å få den i stand har jeg på den andre bussen. Jeg regner med en pris på ca. kr.15-20000. Hvis ikke den blir solgt så blir den kjørt til hugging til sommeren.

Min webside