Bussen er ikke PKK-godkjent så den får stå litt til. Usikkert om jeg klarer å fikse den selv. Har delene men jobben er komplisert. Bussen må løftes litt opp og det er ikke enkelt.
Har bestilt meg et slikt telt til bilen og håper det kan bli brukbart å bruke. Da vi Saga ha muligheten for å ligge i bilen. Får krysse fingrene om at dette vil fungere bra. 🙂


